iPhone garantiye vermek için ne gerekli?
Apple kimliğinizi ve şifrenizi bildiğinizden emin olun. Çiftleşmeyi kaldırırsanız bir şifreye ihtiyacınız vardır. Ardından cihaz bu şekilde sıfırlanmalı ve hizmete teslim edilmelidir. Cihazınızı hizmete teslim ederseniz, kimlik kartı, ehliyet veya pasaport gibi resmi bir kimlik sertifikanız olmalıdır.
Fatura olmadan garantiye verilir mi?
Mülk için verilen faturalar garanti sertifikasının yerini alıyor mu? Mülk için verilen faturalar ve makbuzlar gibi belgeler Garanti Sertifikasının yerini almaz.
Apple hangi durumlarda garanti veriyor?
İPhone’unuzun ve ürününüzün kutusundan gelen Apple Limited Garantisi olan Apple markalı aksesuarlar, satın aldığınız tarihten itibaren üretim tarafından satın aldığınız sorunlara karşı garanti içerir. Apple Branded’ın ayrı olarak elde edilen aksesuarları, aksesuarlar için Apple Limited garantisi ile kaplıdır.
iPhone faturası önemli mi?
Faturası var mı? İPhone ikinci telefon satın alacağından emin mi? İPhone kullanımında çağırmanız gereken en önemli şey, bir faturaya sahip olmasıdır. İPhone kullanılan telefonunuzun şifresini unutursanız, faturanız yoksa, Apple size yardımcı olamaz.
Apple servisi fatura istiyor mu?
Aksesuarlara faturalar getirmelisiniz. İPhone, iPad ve Mac’teki seri numarasındaki garanti gerçekleşebileceğinden faturalar getirmeniz gerekmez.
Telefonu servise gönderirken neler gerekli?
Bir cihaz gönderirken teknik hizmete ne dikkat etmeliyim?
Faturası olmayan cihaz garantiye girer mi?
Belgeler 6502 numaralı Tüketici Yasası uyarınca sunulmalıdır. Zaten bir hizmet veya ek garanti kaydı aldıysanız ve doğru belgeler yüklenirse, bu belgeleri saklarız. Ayrıca, ürünün üretim tarihi onlara hizmet etmek için kullanılabilir.
Aldığım ürünün faturasını kaybettim ne yapmalıyım?
Eksik bir fatura durumunda mahkeme uygulanmalıdır. Bir belge ve kayıp sertifikası, kayıp belgelerin geçersiz olduğu ve vergi bürosuna başvuru yapıldığı istenir.
Telefonu garantiye vermek için fatura gerekli mi?
Garanti süresi, ürünün ilk kullanıcı – müşterinin faturası tarafından teslim edildiği tarihten itibaren 2 (iki) yıldır (yirmi). 2. Cihazın yetkili teknik hizmete talep ederken ve gelirken, garanti sertifikası veya orijinal veya okunaklı fotokopi olan satış faturası gönderilmelidir.
iPhone hangi şartlarda yeni telefon veriyor?
Orijinal Apple ürününün kalan garanti süresi boyunca veya yedek veya onarım sürecinden (sizin için hangi sürenin kapsanmasına bağlı olarak) doksan (90) gün boyunca parçaları veya ürünleri veya onarılmış bir Apple ürününü değiştirin.
iPhone servise vermeden önce ne yapılmalı?
Kişisel verilerinizi korumak için cihazınızı sabitledikten sonra cihazı silin ve Apple hesabınızı kaldırın: iPhone’u aktarın veya iPad veya “Ayarlar” bölümündeki iPad veya Sıfırlama seçeneğini aktarın ve ardından tüm içerik ve ayarlara dokunun. Onaylamak için Apple hesabınızı girmelisiniz.
iPhone 15 Pro Max ekran değişimi ne kadar?
iPhone 15 Pro MAX Ekran Değiştirme Fiyatı iPhone 15 Pro Max Ekran Değiştirme Fiyatı 6 Ay GSM İletişim Garantisi 16.000 çay kaşığıdır.
Apple faturama nasıl ulaşabilirim?
İPhone veya iPad’inizde ayar uygulamasını açın ve ardından adınıza dokunun. Ortamlara ve satın alımlara dokunun. Hesaba dokunun. Satın alma sürecine dokunun.
Faturası olmayan ürün alınır mı?
Fatura yoksa, alıcılar ürünleri iade edemez. Buna ek olarak, satıcılar her satış için bazı vergiler ödemek zorundadır. Yıl sonundan itibaren elde edilen satış ve geliriniz bu faturalarla kaydedilecektir.
2 el iPhone pil sağlığı kaç olmalı?
3. Pilin sağlığı cihazın pili için önemlidir. Pilin ikinci bir iPhone’unu satın alırken kaç pil sağlığı olması gerektiğini sorarsanız, %80’in altındaki pil sesi genellikle cihazın gücü üzerinde bir dezavantaja sahiptir. Bu, özellikle iPhone 13 gibi yeni modellerde dikkate alınması gereken bir noktadır.
Apple fatura sorunu nasıl çözülür?
Ödeme başarısız olursa veya reddedilirse, satın alma, iPhone veya iPad için başvuru başvurusunu açın.
Servise randevusuz gidilir mi?
Teknik arama ziyaretlerinizi sağlıklı bir şekilde yapmak için, ziyaretinizden önce randevu almanız gerekir.
Apple garantisi kapsamında neler var?
Tüm ürün, şirketimizin garantisinin bir parçası olarak tüm parçalarla yatmaktadır. Ürün garanti süresi içinde kesintiye uğrarsa, onarım süresi garanti süresine eklenir. Bir ürünün onarım süresi 20 günü geçmez.
iPhone servise vermeden önce ne yapılmalı?
Kişisel verilerinizi korumak için cihazınızı sabitledikten sonra cihazı silin ve Apple hesabınızı kaldırın: iPhone’u aktarın veya iPad veya “Ayarlar” bölümündeki iPad veya Sıfırlama seçeneğini aktarın ve ardından tüm içerik ve ayarlara dokunun. Onaylamak için Apple hesabınızı girmelisiniz.
Apple hangi şartlarda yeni telefon veriyor?
Bu durumlarda iPhone aygıt değiştirme, Apple’ın yerini alır, garanti ile kapsanan tüm cihazların yerini alır ve fabrika hatası nedeniyle sorun yaşar. Apple, en iyi müşteri deneyimini sunan markadır. Apple genellikle bir değişiklik yerine onarmaz.
iPhone garanti kapsamında pil değişimi ücretli mi?
Garantimiz, tüketicinin korunması yasalarına göre haklara ek olarak gerçekleşir. Durumunuz garanti çerçevesinde değilse, bir ücret ödersiniz. İPhone’unuzla ilgili sorun hizmet için uygun değilse, değiştirme ücretinin tamamını ödemeniz gerekebilir.